Jump to content

[WIP] Amra72's sex animation for WickedWhims


Recommended Posts

Merci

Non, non je n'ai jamais essayé et ça ne m'intéresse pas trop à vrai dire, mais je sais qu'il est possible de convertir des objets des sims 3 vers les sims 4. Je suppose que le principe est le même pour les animations.

 

Je ne sais pas, mais ça me semble bien trop prise tête. Lol

 

Je vais continuer de jeter un oeil a ca dans le doute. Si j'arrive a quelque chose de bien je te tiendrai au jus dans le doute ^^.

Mais ca n'a rien a voir avec la simple conversion d'object ou de vetement a cause du probleme de coordonees. Mais on verra :P

 

Encore bravo pour cette update.

Link to comment

Amra for president ! Yeaaah ! :-)

Your new "Anal Stand Behind Toilet" animations are simply fan-tas-tic !

 

Imagination, originalité, précision des mouvements... Et question sonorisation, on a même droit aux bruits d'eau dans les chiottes... Wow ! Tout simplement excellent !

D'autres animateurs sont aussi très doués (entre autre Mike24, et puis t'as vu la souplesse des dernières animations de Dagger ?). Mais faut reconnaître que quand toi tu sors une série d'animations, c'est chaque fois la grosse baffe dans la gueule. Impressionnant ! Chapeau Maestro ! T'es une pointure, y'a pas de doute là-dessus.

 

 

Link to comment

The one with her head in the toilet cracked me up. I love that your animations are both sexy and humorous at times, it adds so much character.

 

I love these , thank you for the update! :DThanks

Yes it makes me laugh

 

Thanks

Yes it makes me laugh :D

 

hey Amra, do I download both animations or just one file? thx.

 

Just Last

 

 

Merci

Non, non je n'ai jamais essayé et ça ne m'intéresse pas trop à vrai dire, mais je sais qu'il est possible de convertir des objets des sims 3 vers les sims 4. Je suppose que le principe est le même pour les animations.

 

Je ne sais pas, mais ça me semble bien trop prise tête. Lol

 

Je vais continuer de jeter un oeil a ca dans le doute. Si j'arrive a quelque chose de bien je te tiendrai au jus dans le doute ^^.

Mais ca n'a rien a voir avec la simple conversion d'object ou de vetement a cause du probleme de coordonees. Mais on verra :P

 

Encore bravo pour cette update.

 

 

Merci

OK

 

Amra for president ! Yeaaah ! :-)

Your new "Anal Stand Behind Toilet" animations are simply fan-tas-tic !

 

Imagination, originalité, précision des mouvements... Et question sonorisation, on a même droit aux bruits d'eau dans les chiottes... Wow ! Tout simplement excellent !

D'autres animateurs sont aussi très doués (entre autre Mike24, et puis t'as vu la souplesse des dernières animations de Dagger ?). Mais faut reconnaître que quand toi tu sors une série d'animations, c'est chaque fois la grosse baffe dans la gueule. Impressionnant ! Chapeau Maestro ! T'es une pointure, y'a pas de doute là-dessus.

 

Merci beaucoup ça fait plaisir à lire

Mike est très bon, mais ça, nous le savons tous quant à Dagger je dirais qu'il est bien parti.

 

Thank you very much everybody

I am glad to know that you appreciate my animations

More soon

 

sample254_by_tto666-db3dpe8.gif

Link to comment

OMG. Amazing!! Thank you for the wonderful update.

Now I need to get The Sims 4 to work again. It keep shutting down my pc, so I stopped playing it awhile ao. Hopefully I can get it to work because I need to try out these new animations.

 

Awesome, you're the best!!

Link to comment

 

The one with her head in the toilet cracked me up. I love that your animations are both sexy and humorous at times, it adds so much character.

 

I love these , thank you for the update! :DThanks

Yes it makes me laugh

 

Thanks

Yes it makes me laugh :D

 

hey Amra, do I download both animations or just one file? thx.

 

Just Last

 

 

Merci

Non, non je n'ai jamais essayé et ça ne m'intéresse pas trop à vrai dire, mais je sais qu'il est possible de convertir des objets des sims 3 vers les sims 4. Je suppose que le principe est le même pour les animations.

 

Je ne sais pas, mais ça me semble bien trop prise tête. Lol

 

Je vais continuer de jeter un oeil a ca dans le doute. Si j'arrive a quelque chose de bien je te tiendrai au jus dans le doute ^^.

Mais ca n'a rien a voir avec la simple conversion d'object ou de vetement a cause du probleme de coordonees. Mais on verra :P

 

Encore bravo pour cette update.

 

 

Merci

OK

 

Amra for president ! Yeaaah ! :-)

Your new "Anal Stand Behind Toilet" animations are simply fan-tas-tic !

 

Imagination, originalité, précision des mouvements... Et question sonorisation, on a même droit aux bruits d'eau dans les chiottes... Wow ! Tout simplement excellent !

D'autres animateurs sont aussi très doués (entre autre Mike24, et puis t'as vu la souplesse des dernières animations de Dagger ?). Mais faut reconnaître que quand toi tu sors une série d'animations, c'est chaque fois la grosse baffe dans la gueule. Impressionnant ! Chapeau Maestro ! T'es une pointure, y'a pas de doute là-dessus.

 

Merci beaucoup ça fait plaisir à lire

Mike est très bon, mais ça, nous le savons tous quant à Dagger je dirais qu'il est bien parti.

 

Thank you very much everybody

I am glad to know that you appreciate my animations

More soon

 

sample254_by_tto666-db3dpe8.gif

 

 

Man, we miss you so much in the TS3 forums.  Seeing the stuff you're making for TS4 makes me sad and a little jealous.  Come back, Amra!  We have cookies!  :)

 

Link to comment

Amra, i have a question, in the new update did you make your bed animation chains, the fingering and cunnilingusa MF animation only?

 

i have my setting so that males can use female animations, so i can use normally lesbian actians on my MF interactions also, but i seems to have lost the ability to do the sidebed cunnilungus and fingering actions with 2 females, i could before.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Amra, i have a question, in the new update did you make your bed animation chains, the fingering and cunnilingusa MF animation only?

 

i have my setting so that males can use female animations, so i can use normally lesbian actians on my MF interactions also, but i seems to have lost the ability to do the sidebed cunnilungus and fingering actions with 2 females, i could before.

 

Try remove restriction gender in wickedwhims setting

 

 

 
Link to comment

Amra, i have a question, in the new update did you make your bed animation chains, the fingering and cunnilingusa MF animation only?

 

i have my setting so that males can use female animations, so i can use normally lesbian actians on my MF interactions also, but i seems to have lost the ability to do the sidebed cunnilungus and fingering actions with 2 females, i could before.

 

the gender setting male as both has been resetting to default for some people.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Thank you so much for your animations Amra, the Puppet Master, they're so perfect !! I really loved your job on The Sims 3, I was so excited to see the ones you made for WickedWhims.

 

C'est du super boulot, merci mille fois ! :heart:

Link to comment

April has been a very quite month animation wise, Golden/Olala/Amra72 didn't tease us or talked about anything during this month, aside from mike24 that said he may share something around the end of the month (ergo these days), i know there are other animators who have been active but i couldn't help but being worried about those i follow the most.

 

I hope they are all fine and healthy and they are just playing tease then vanish Amra style :D (love you Amra <3)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, see our Privacy Policy & Terms of Use