Jump to content

Marie Rose Race

Recommended Posts

Posted

Hello everyone ! I downloaded this mod but I can not change the hairstyle or expressions in Racemenu. She has a child's body at the base, but I managed to put my cbbe bodyslide preset. Someone has a solution ? (sorry for my english im french)

EDIT : I just found a wigs mod (ks hairdos) for the hairstyle but I always have the problem to put him facial expressions with racemenu ^^

Posted

Not sure why they would give her a child's body as base since Marie rose isn't a kid she's 18 years old in the DOA games but she does have smaller boobs. I saw a few videos on youtube where a modder gave her a child's voice.

There is a Marie rose wig mod.

Posted

you know what marie rose he is talking about just from that?

si c'est ça

17101412321797110.jpg

y a pas de tri file pour modifier la tête avec des sliders

ça peut parler, et c'est tout

1710141232092324.jpg

si t'as une armure avec sbp 31 pour les cheveux dans l'inventaire, peu importe ce que tu choisis dans racemenu, c'est l'armure qui reste sur ta tête

si y a pas marieroserace dans formlist headparthumanminusbeast, pas de sg hair ou ks hair pour cette race

Posted

J'ai essayé les perruques de KS hairdos et effectivement ça rend moche comme sur cette photo. C'est vraiment dommage pour les expressions, moi qui aime changer les expressions de mes personnages pour faire de jolies screenshots :((

Posted

Sinon simple, tu fais essaye de te faire un preset le plus proche de Marie et de le sauvegarder ou tu essaye d'en trouver un. Comme ça t'a de quoi faire tes screens pèpère

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...