fallenmoon Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 Hello everyone ! I downloaded this mod but I can not change the hairstyle or expressions in Racemenu. She has a child's body at the base, but I managed to put my cbbe bodyslide preset. Someone has a solution ? (sorry for my english im french) EDIT : I just found a wigs mod (ks hairdos) for the hairstyle but I always have the problem to put him facial expressions with racemenu ^^
myuhinny Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 Not sure why they would give her a child's body as base since Marie rose isn't a kid she's 18 years old in the DOA games but she does have smaller boobs. I saw a few videos on youtube where a modder gave her a child's voice. There is a Marie rose wig mod.
yatol Posted October 14, 2017 Posted October 14, 2017 you know what marie rose he is talking about just from that? si c'est ça y a pas de tri file pour modifier la tête avec des sliders ça peut parler, et c'est tout si t'as une armure avec sbp 31 pour les cheveux dans l'inventaire, peu importe ce que tu choisis dans racemenu, c'est l'armure qui reste sur ta tête si y a pas marieroserace dans formlist headparthumanminusbeast, pas de sg hair ou ks hair pour cette race
fallenmoon Posted October 14, 2017 Author Posted October 14, 2017 J'ai essayé les perruques de KS hairdos et effectivement ça rend moche comme sur cette photo. C'est vraiment dommage pour les expressions, moi qui aime changer les expressions de mes personnages pour faire de jolies screenshots (
D.I.Z Posted October 16, 2017 Posted October 16, 2017 Sinon simple, tu fais essaye de te faire un preset le plus proche de Marie et de le sauvegarder ou tu essaye d'en trouver un. Comme ça t'a de quoi faire tes screens pèpère
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.