Jump to content

Recommended Posts

Posted
3 hours ago, TGTY said:

hi! i've downloaded some new mods and im not sure if they are perfectly working. can you help me to solve the error pls

mc_lastexception.html 1.81 MB · 0 downloads

One of the errors mentioned is '(Syboulette:Catherine_Customsushis_salmon_plate)'

But I have no idea where it comes from.

You might have to do the 50/50 Mod/CC removal method to find the issue when you don't know exactly what you've recently added.

Whenever you add new Mods/CC they should be installed into a folder named Testing, Probation, or Whatever, so you'll know where to look for new problems.

Posted
2 hours ago, Scorpio said:

One of the errors mentioned is '(Syboulette:Catherine_Customsushis_salmon_plate)'

But I have no idea where it comes from.

You might have to do the 50/50 Mod/CC removal method to find the issue when you don't know exactly what you've recently added.

Whenever you add new Mods/CC they should be installed into a folder named Testing, Probation, or Whatever, so you'll know where to look for new problems.

thank u so much

Posted

Bonjour,? dans le rapport de MCC je peux y voir plusieurs problèmes, je te conseil de vérifier les Maj des mods de LittleSam (LittleMsSam_Online Gaming With Headphones.)

J'ai vu également Mods\WooHooWellness Pregnancy\Scripts\Lumpinou vérifies la Maj,  la dernière c'est RelPregOverhaul(aka WoohooWellness)_v2.76_April

autre chose  SrslySims Others Radiophobe_Zodiac Trait mod Maj à vérifier

Et je pense qu'il y en a d'autres  à vérifier, Bon courage.

Aria169

Posted
17 hours ago, Aria 169 said:

Bonjour,? dans le rapport de MCC je peux y voir plusieurs problèmes, je te conseil de vérifier les Maj des mods de LittleSam (LittleMsSam_Online Gaming With Headphones.)

J'ai vu également Mods\WooHooWellness Pregnancy\Scripts\Lumpinou vérifies la Maj,  la dernière c'est RelPregOverhaul(aka WoohooWellness)_v2.76_April

autre chose  SrslySims Others Radiophobe_Zodiac Trait mod Maj à vérifier

Et je pense qu'il y en a d'autres  à vérifier, Bon courage.

Aria169

it helped me a lot, merci

Posted

Bonjour ? , dans le rapport que tu avais envoyé il y a  le mod Catherine sushis restaurant CC sims 4 qui pose problème  malheureusement je ne peux pas voir les lignes dans le totalités...

C'est avec plaisir si je peux apporter mon aide ?

Est-ce que tu as pu tout corriger ? ou as-tu encore des soucis ?

Aria169

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...