Jump to content

Teleport


Krynn

Recommended Posts

2 hours ago, worik said:

:scream::classic_unsure: Mostly I prefer the english voices.

Finally an advantage, when you grow up with many languages and still remember some of them :classic_shy:

off topic

 

worik, ich habe englisch nie gelernt, war in meinem teil deutschlands auch nicht möglich, in der DDR war die zweitsprache Russisch!
nur leute die studiert haben, hatten die möglichkeit englisch zu lernen. :classic_wink:

Link to comment
32 minutes ago, winny257 said:

off topic

 

worik, ich habe englisch nie gelernt, war in meinem teil deutschlands auch nicht möglich, in der DDR war die zweitsprache Russisch!
nur leute die studiert haben, hatten die möglichkeit englisch zu lernen. :classic_wink:

 

Ich bin zwar nicht aus Deutschland, aber bei uns war die Zweitsprache damals doberdan koroschka.... :classic_wink:

Dober dan, Koroška... so hieß es glaube ich wirklich... mit diesen Russischen Puppen, welche man übereinander stülpt.. :classic_laugh: eine Art von Schul-Fernsehen.

 

 

Link to comment
3 hours ago, thesteve812 said:

What mod got you in this predicament?

 

Whiterun Brothel Revamped

 

It is an adult mod, so I did not want to name it here, wrong forum... actually I was just looking for a teleport companion that can help me out of my predicament.

 

 

 

 

Link to comment
1 hour ago, Krynn said:

 

Ich bin zwar nicht aus Deutschland, aber bei uns war die Zweitsprache damals doberdan koroschka.... :classic_wink:

Dober dan, Koroška... so hieß es glaube ich wirklich... mit diesen Russischen Puppen, welche man übereinander stülpt.. :classic_laugh: eine Art von Schul-Fernsehen.

 

 

deutscher name, Matroschka. :classic_smile:

8190nhotyUL._SX355_.jpg

Spoiler

 

 

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, see our Privacy Policy & Terms of Use