Jump to content

[S:S] I hear your looking for a Witcher #2


Agent Tex

723 views

CD-Projekt-Red-VR-Game.png

 

14076.jpg

 

 

 

Spoiler

20170902195558-2.jpg

20170902195800-1.jpg

Geralt Of Riva

Hmm, is this normal?

Aria Lustfal Bal

What do you mean?

20170902195801-1.jpg

Geralt Of Riva

The forest, its odd

Aria Lustfal Bal

Falkreath is pretty gloomy

20170902200029-1.jpg

Geralt Of Riva

Why?

Aria Lustfal Bal

Well its the biggest graveyard around, lots of people buried here. Ghost haunt this place all over. Trust me its better to be here during the day and not at night

20170902200207-1.jpg

Geralt Of Riva

Right, well we'd better go and kill this thing

Aria Lustfal Bal

Agreed

20170902200357-1.jpg

Geralt Of Riva

Hmm, my Witcher Medallion is picking up something, its not far

Aria Lustfal Bal

You'd better have some health potions on you

20170902200420-1.jpg

Geralt Of Riva

I have enough, I trust you have you brought your own?

Aria Lustfal Bal

I can regenerate heath, I dont need potions

20170902200635-1.jpg

Geralt Of Riva

Shh, its up ahead

Aria Lustfal Bal

What is it?

20170902200657-1.jpg

Geralt Of Riva

Its a.... Leshen

Aria Lustfal Bal

What? Really?

20170902200757-1.jpg

Geralt Of Riva

Yeah look

Aria Lustfal Bal

Oh that? Thats a the Wild Hunt

20170902201230-1.jpg

Geralt Of Riva

Wild Hunt?

Aria Lustfal Bal

Nevermind this is confusing both our fan bases. Lets do this!

20170902201308-1.jpg

Geralt Of Riva

Agreed

Aria Lustfal Bal

Alright Mr Wild Leshen time to DIE! 

20170902201509-1.jpg

Geralt Of Riva

Look out, its got friends

Aria Lustfal Bal

Yeah, I noticed!

20170902201637-1.jpg

20170902201738-1.jpg

20170902201830-1.jpg

20170902202004-1.jpg

20170902202045-1.jpg

20170902202218-1.jpg

20170902202259-1.jpg

20170902202325-1.jpg

20170902202349-1.jpg

20170902202704-1.jpg

Geralt Of Riva

Good work, Leshens dead

Aria Lustfal Bal

Yeah, did you loot it?

20170902202736-1.jpg

Geralt Of Riva

I did. Got some useful ingredients for some bombs and oils I'll need later on

Aria Lustfal Bal

You did? Um... yeah cool, so you done here?

20170902202806-1.jpg

Geralt Of Riva

Yeah, time to collect the reward

Aria Lustfal Bal

Lets go

20170902203243-1.jpg

Geralt Of Riva

To Falk Weath

Aria Lustfal Bal

Falkreath!

20170902204017-1.jpg

Geralt Of Riva

So this is Falkreath? Looks like a small settlement to me

Aria Lustfal Bal

Its a City believe it or not

20170902204227-1.jpg

Geralt Of Riva

A city? How many people here?

Aria Lustfal Bal

I dont know, 20?

20170902204332-1.jpg

Geralt Of Riva

Right, and this is the smallest City you have?

Aria Lustfal Bal

Ugh... I think so?

20170902204558-1.jpg

Geralt Of Riva

Huh, what is it?

Aria Lustfal Bal

I think it would be best if I turned in the reward, the Jarl can be... greedy shall we say

20170902204630-1.jpg

Geralt Of Riva

I deal with greedy nobles all the time, I can hand--

Aria Lustfal Bal

No trust me, he hates me but you, he will piss you off and when u piss him off you'll end up in jail for a long time, you should go and get us a drink Geralt

20170902215251-1.jpg

Geralt Of Riva

Hah, like to see'em try

Aria Lustfal Bal

See, this is why I should do it. You do any tricks, you even look at the guy wrong he will be pissed. Its best you stay in and get us some drinks Geralt, we can talk on how I can help you get back to.. ugh, sorry whats the land where you come from called again?

20170902215342-1.jpg

Geralt Of Riva

Huh, thought you were a fan? Come on Aria, your letting me down

Aria Lustfal Bal

I'm sorry Mr Riva, I'll try harder next time

20170902215513-1.jpg

Geralt Of Riva

Its the Northen Relms, though there is a bit of a War going on with Nilifguard 

Aria Lustfal Bal

Ah yes! That was it, shit I'm so getting belted for that later on

20170902215542-1.jpg

Geralt Of Riva

Belted?

Aria Lustfal Bal

You know, I bend over and a leather belt strikes my naked ass

20170902215754-1.jpg

Geralt Of Riva

Hah

Aria Lustfal Bal

Oh Geralt, do you like a little BDSM?

20170902215917-1.jpg

Geralt Of Riva

What's BDSM?

Aria Lustfal Bal

You know, Bondage, Domination, Submission and Masochism. You've been in enough Brothels to know people like that shit

20170902220009-1.jpg

Aria Lustfal Bal

What? I've seen the way you look at me buddy, your thinking damn this super fine babe here would look great cover in latex and ball gagged right? Well its all true and more

20170902220105-1.jpg

Aria Lustfal Bal

And you, yeah you. I know you read these stories for me and my sexy body well I just want to say one little thing to you buddy

20170902215342-1.jpg

Aria Lustfal Bal

Thanks for continuing to read these stories and I hope you enjoy this little cross over with Geralt of Riva, now... back to the story.

 

 

 

20170902220452-1.jpg

Aria Lustfal Bal

I really hate this guy

20170902221136-1.jpg

Jarl Siddgeir

Helvard if this FREAK even looks like shes going to attack I want you to arrest her

Helvard

Yes sir

20170902221956-1.jpg

Aria Lustfal Bal

And as much as I'd like to spend another night in your cold dark dungeon, today I'm going to be good and try to have a civil conversation with the "man" who runs this Hold.

20170902224209-1.jpg

Nenya

What is it you wish to discus Aria?

Aria Lustfal Bal

Only important business promise20170902224230-1.jpg

Jarl Siddgeir 

Very well, lets here it

20170902224252-1.jpg

Aria Lustfal Bal

The creature that was attacking and killing your people Jarl, I slew it!

20170902224337-1.jpg

Jarl Siddgeir 

Hear that? She claims to have killed the beast, lies no doubt. I say we throw--

Nenya

Payment will be sent to you, once an investigation has been conducted Misses Bal. Good day

20170902224437-1.jpg

Aria Lustfal Bal

Pleasure doing business with you "Jarl"

20170902225015-1.jpg

Aria Lustfal Bal

Geralt buddy o'l pal, did you order your new bestie a drink??

Geralt of Riva

F'aid not, you see I have this problem, well coin that is valid in this land anyway

20170902225249-1.jpg

Aria Lustfal Bal

Ah, yes I see how that could be an issue. I'll pay for this round

Geralt of Riva

Thanks, promise I'll make it up to you

20170902225412-1.jpg

Aria Lustfal Bal

What do you want?

Geralt of Riva

Not sure whats on the menu really, just whatever is the custom I guess

20170902225424-1.jpg

Aria Lustfal Bal

Oh Geralt you gotta try Horningbrew mead

Geralt of Riva

Horning brew, well shit might as well try it

20170902225611-1.jpg

Aria Lustfal Bal

You'll love it

Geralt of Riva

I guess there is only one way to find out

20170902225628-1.jpg

Aria Lustfal Bal

I'll be just two ticks

Geralt of Riva

Bet you will

20170902225704-1.jpg

Aria Lustfal Bal

Hmm, I wonder...

20170902230018-1.jpg

Aria Lustfal Bal

Geralt of Riva, who would have thought that me and him would team up?

20170902230057-1.jpg

Aria Lustfal Bal

Someone with a lot of free time and a lot of hours in the Witcher 3 ;) 

 

New Chapter coming soon if you want it?

 

 

3 Comments


Recommended Comments

×
×
  • Create New...