Mantis256 Posted Friday at 02:06 PM Posted Friday at 02:06 PM Danish translation for Nisa's Wicked Perversions Current Version: LL.3.8a View File Dansk oversættelse – NisaK Wicked Perversions Her stiller jeg min danske oversættelse af NisaK Wicked Perversions til rådighed. Denne version er udarbejdet ved hjælp af oversættelsesmotoren STBL Forge, som jeg selv har udviklet over en længere periode. Motoren er særligt beregnet til Sims 4-mods og deres STBL-tekster. Motoren opdeler omfattende mods i sammenhængende tekstområder, bevarer pladsholdere og teknisk formatering og lader derefter indholdet oversætte af en ræsonneringskompatibel sprogmodel, der køres via LM Studio. Der tages ikke kun højde for de enkelte sætninger, men også for sammenhænge, tilbagevendende begreber, dialogstrukturer og tiltaleformer. Oversættelsesoplysninger Mod/version: NisaK Wicked Perversions / Version: LL.3.8a Behandlet kildefil: NisaK_Wicked_Perversions.package Originalsprog: Engelsk Målsprog: Dansk Anvendt model: Gemma4 26B A4B QAT Uncensored HauhauCS Balanced Behandlede tekster: 2.540 Fragmenter: 14 Mål-STBL'er i eksporten: 5 Behandling: Hele moddet Dato for oversættelseskørslen: 24.07.2026 Konfigurerede korrekturrunder: 8 Højeste faktisk anvendte korrekturrunde: 8 Eksterne oversættelsestjenester: Ingen Modfilerne og de indeholdte tekster blev ikke overført til eksterne onlinetjenester under behandlingen. Kvalitet og fejlrate Målet var ikke en simpel ord-for-ord-oversættelse, men en version, der er så forståelig, naturlig og kontekstuelt passende som muligt. Oversættelseskørslen gav følgende resultat: 2.312 tekster blev behandlet korrekt med det samme 223 tekster blev automatisk registreret og korrigeret 0 tekster blev korrigeret manuelt 5 tekster blev klassificeret som teknisk fejlbehæftede 0 tekster blev ikke behandlet 2.535 ud af 2.540 tekster blev oversat teknisk korrekt Teknisk succesrate: 99,8 % Resterende teknisk fejlrate: 0,2 % Vigtig information om eksporten: De 5 teknisk fejlbehæftede tekster overtages uændret fra referencesproget under package-eksporten. På den måde forbliver package-filen komplet, men disse tekststeder er ikke oversat. Den tekniske succesrate betyder ikke, at alle formuleringer nødvendigvis er sprogligt perfekte. Der er fortsat tale om en AI-understøttet oversættelse, som ikke er blevet korrekturlæst fuldstændigt manuelt. Der kan derfor enkelte steder forekomme usædvanlig ordstilling, upassende tiltaleformer eller misforståede modinterne begreber. Fejl eller påfaldende formuleringer må gerne rapporteres i tråden. Et skærmbillede og den præcise tekst fra spillet er særligt nyttige, så det pågældende sted hurtigt kan findes og rettes i en senere version. Om projektet Jeg spiller selv The Sims 4 en gang imellem og har i den forbindelse konstateret, at der enten ikke findes tyske oversættelser til mange mods, eller at eksisterende oversættelser er ufuldstændige og af meget varierende kvalitet. STBL Forge opstod ud fra dette personlige behov. Over en længere periode har jeg udviklet en parser og en behandlingskæde, der er særligt tilpasset strukturen i Sims 4-mods og deres STBL-tekster. Mit nuværende mål er gradvist at stille så komplette, konsekvente og forståelige oversættelser som muligt til rådighed for omfattende Sims 4-mods. På længere sigt skal motoren også understøtte flere sprog. Jeg udgiver mine oversættelser under navnet Mantis. Projektets videre udvikling skal først og fremmest vurderes ud fra kvaliteten af resultaterne og erfaringerne fra de offentliggjorte oversættelser. Installation Download oversættelsesfilen. Kopiér filen til Sims 4-modmappen, direkte ind i mappen til NisaK Wicked Perversions. Sørg for, at den passende, aktuelle version af den originale mod er installeret. Fjern eller erstat eventuelle ældre oversættelsesfiler. Genstart spillet. Den originale mod er ikke en del af denne download og er fortsat nødvendig. Bemærkning NisaK Wicked Perversions og den tilhørende oversættelse kan indeholde voksenindhold. Udgivelsen er udelukkende beregnet til myndige brugere. Submitter Mantis256 Submitted 07/24/26 Category Translations Requirements
Recommended Posts