nickynini Posted February 11, 2022 Posted February 11, 2022 Ich habe eine neue Familie in den Sims gegründet und ich habe WW mit ein paar Animationen installiert und wenn ich versuche, meine Sims dazu zu bringen, Sex zu haben, werden sie es nicht tun und eine Benachrichtigung erscheint, die sagt: „Es scheint ein guter Ort zu sein, um hier Sex zu haben.“ auch wenn es dort einen eigenen Haushalt mit Bett und Privatsphäre gibt
Scorpio Posted February 12, 2022 Posted February 12, 2022 16 hours ago, nickynini said: Ich habe eine neue Familie in den Sims gegründet und ich habe WW mit ein paar Animationen installiert und wenn ich versuche, meine Sims dazu zu bringen, Sex zu haben, werden sie es nicht tun und eine Benachrichtigung erscheint, die sagt: „Es scheint ein guter Ort zu sein, um hier Sex zu haben.“ auch wenn es dort einen eigenen Haushalt mit Bett und Privatsphäre gibt Sounds like you've just installed Wicked for the first time, yes? If not you might have to look in your saves and delete the Wicked Saves folder and then delete the localthumbcache.pkg in your TS4 folder. When updating Wicked from a previous version sometimes the settings get changed or corrupted. The notification you got usually means you either don't have any animations for the object or some other setting is blocking it. Wicked Sex > Cheats: Always Accept should be set to 1 green bar enabled. But Sims are more picky now about using private locations/rooms. You can look at my old help file for clues but keep in mind it's from an older version of WW so the menus might be moved or new ones added. WW Settings Help.txt
nickynini Posted February 12, 2022 Author Posted February 12, 2022 Wo finde ich den Wicked Saves-Ordner ? 2 Tage vorher konnten meine Sims Sex haben und dann auf einmal nicht mehr habe nichts geändert
Scorpio Posted February 12, 2022 Posted February 12, 2022 1 hour ago, nickynini said: Wo finde ich den Wicked Saves-Ordner ? 2 Tage vorher konnten meine Sims Sex haben und dann auf einmal nicht mehr habe nichts geändert It's located in your TS4 folder in the Saves folder. Maybe you should also remove the WickedWhimsMod to desktop too after you delete the Wicked Saves folder. Then delete your localthumbcache in your TS4 folder. Load the game without Wicked Whims installed and then do a 'Save As' 'Whatever name you want', then exit. Then delete your localthumbcache.pkg again. This should clear out all the old data that might have been corrupted most likely from updating either Wicked or the game itself. Now re-install Wicked Whims and test again.
nickynini Posted February 13, 2022 Author Posted February 13, 2022 Danke schön es hat geklappt meine Sims können wenn wieder Sex haben
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.