Jump to content

Dutch Translation for Turbo Drivers Wicked Whims


Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...
Posted
On 5/12/2020 at 4:41 PM, pink lady said:

hoi

 

 

bij mij werkt het helaas niet 

ik weet niet of het aan mijn besturings programma ligt 

maar helaas blijft WW in het engels bij mij 

Dat is vervelend. Eens kijken waar het aan kan liggen. In welke map heb je mijn bestand geplaatst?  Staat het bij TURBODRIVER_WickedWhims_Scripts.ts4script ?? 

  • 3 weeks later...
Posted

Hoi, 

 

Ik kan niet wachten om de vertaling uit te proberen! 

Ik kan hem alleen niet activeren..

Ik heb hem al als package.. 

Verder heb ik hem staan bij whickedwhim mod zoals hier boven aangegeven..

Ik ben er nu ongeveer 4 uur mee bezig geweest..

 

 

Posted

Ik heb mc woohoo in een aparte map staan. Misschien dat dit het veroorzaakt. Dat zou je nog kunnen proberen. Verder mits je het spel in het Nederlands speelt zou het moeten werken. Zojuist nog even zelf getest. 

Posted

Je bestanden staan vrij diep en dat kan ook een probleem opleveren als de game de juiste pack zoekt. Wat je kunt doen is de map Wicked Whims direct in mods te plaatsen en daar alle files in te zetten. 

Posted

Dat is geweldig nieuws. Ik had alleen als antwoord van Turbo Driver dat het onmogelijk was dat mijn vertaling het niet zou doen. Maar aangezien jij het probleem ervaart dacht ik dat kan ik haar toch niet gaan vertellen? 

 

Het is zeker geen ongemak voor mij geweest, ik ben al lang blij dat het nu goed werkt. 

  • 1 month later...
Posted

ik heb mijn ww direct in de mods folder staan met de vertaling ernaast maar het werkt helaas niet 

 

kan het soms aan liggen dat het voor windows is en helaas niet voor apple 

Schermafbeelding 2020-09-30 om 19.39.37.png

  • 2 months later...
Posted
On 9/30/2020 at 7:40 PM, pink lady said:

ik heb mijn ww direct in de mods folder staan met de vertaling ernaast maar het werkt helaas niet 

 

kan het soms aan liggen dat het voor windows is en helaas niet voor apple 

Schermafbeelding 2020-09-30 om 19.39.37.png

Even uitpakken anders leest de game mijn vertaling niet. 

  • 1 month later...
Posted
30 minutes ago, salvana said:

ik heb gedownload maar het werkt nog steeds niet bij mij wie kan me helpen hij blijft engels staan 

Kun je voor mij een screenshot maken van de map waarin het staat? 

Posted
2 hours ago, SDolphin28 said:

Kun je voor mij een screenshot maken van de map waarin het staat? 

hij staat gewoon in de sims 4 mods map 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...