Jump to content

collision upright obtain !

winny257

Recommended Posts

Posted

I do not speak english, text was verfast with translator!

I have found when my caracter the dragon screaming applying ice mold, so the NPC or creature is frozen, or both are by a paralysis spell on the ground, can they run through my caracter through.
It gives a possibility to obtain the collision upright, even after the deceases of the NPC and creatures?

deutsch !

kollision aufrecht erhalten !

ich habe festgestellt , wenn mein karakter den drachenschrei eisform anwendet , also der NPC oder eine kreatur eingefroren ist , oder beides durch eine lähmungszauber auf den boden liegen , kann mein karakter durch sie hindurch laufen .

giebt es eine möglichkeit die kollision aufrecht zu erhalten , auch nach dem ableben der NPC und kreaturen ?

Posted

a tree, a wall or a house wall is a solid object, you can not go "right" a dead NPC or creature is also a solid object, but you can go through "wrong"! It gives a possibility to fix this error?

deutsch !

ein baum , eine mauer oder eine hauswand ist ein fester gegenstand , man kann nicht durch gehen " richtig " eine toter NPC oder kreatur ist auch ein fester gegenstand , aber man kann durch gehen " falsch " !! giebt es eine möglichkeit diesen fehler zu beheben ?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...