kongyokongyo Posted August 22, 2025 Posted August 22, 2025 View File kongyo ai loadingscreen Forum 自分好みのローディング画面。気が向いたら増やす。今のところ4枚。 既存のローディング画面の番号を上書きするタイプではなく100番台から追加しているので、競合はしにくいと思う。 何?画像が好みじゃないって?なら画像を同じ通し番号と構造で配置して同様のmodを自炊してくれ。 Submitter kongyokongyo Submitted 08/22/2025 Category Stellaris Requirements 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now