Gum2503 Posted December 24, 2024 Posted December 24, 2024 Bimbo frame View File Hello everyone ! Today I present to you a little decoration mod which adds these two magnificent frames to the game, I am the one who created the drawings. I took as a model a real person named Anastasia Andreenkova / Artdikaya, you can find her on onlyfan or instagram! the frames cost 700 simoleons in the construction menu the frame includes various colors but for the moment I'm only doing the first 2, the drawings take a long time to do, especially since I'm doing it by hand and I also have to modify them on Gimp so that it looks better in games. I hope you like them installation: simply put my .package in your mods folder or in a subfolder of it have a good day everyone! and merry christmas -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bonjour à tous ! je vous présente aujourd'hui un petit mods de déco qui rajoute dans le jeux ces deux magnifique cadre, c'est moi qui est réalisé les dessin. j'ai pris comme modèle une personne réel du nom de Anastasia Andreenkova / Artdikaya , vous pouvez la retrouvé sur onlyfan ou instagram ! les cadres coûte 700 simflouz dans le menu construction le cadre comprend diverse couleur mais pour l'instant je n'es fais que les 2 premier, les dessins son long à faire, surtout que je fais ça à la main et je dois en plus les modifier sur Gimp pour que sa rende mieux en jeux. j'espère qu'ils vous plairons instalation : mettez tous simplement mon .package dans votre dossier mods ou dans un sous dossier de celui ci bonne journée à tous ! et joyeux noël Submitter Gum2503 Submitted 12/24/2024 Category Objects Requirements
Recommended Posts