Jump to content

wicked whims showing up in the mods folder in game, but it's not working?

Recommended Posts

Posted

I've installed it properly, deleted everything, reinstalled and it still won't work for some reason? When it was working, I wasn't able to enter create a sim for some reason and my male sims were wearing bras if they were shirtless?? I'm so confused can someone please help.

Posted
11 minutes ago, august666 said:

I've installed it properly, deleted everything, reinstalled and it still won't work for some reason? When it was working, I wasn't able to enter create a sim for some reason and my male sims were wearing bras if they were shirtless?? I'm so confused can someone please help.

i also found one post on the forum having the same problem and I tried everything everyone suggested but it still wont work :(

Posted
Il y a 5 heures, august666 a dit :

j'ai également trouvé un message sur le forum ayant le même problème et j'ai essayé tout ce que tout le monde suggérait mais cela ne fonctionnera toujours pas :(

Si tu nous informé sur quel version
- des sims 4
- de WW installé
- quel mods installés
on pourrait certainement te dire quelques choses qui va pas dans ton jeu, ou faire autrement.

If you inform us on which version
- sims 4
- WW installed
- what mods installed
we could certainly tell you a few things that are wrong with your game, or do something else.

Posted
9 hours ago, roro9261 said:

Si tu nous informé sur quel version
- des sims 4
- de WW installé
- quel mods installés
on pourrait certainement te dire quelques choses qui va pas dans ton jeu, ou faire autrement.

If you inform us on which version
- sims 4
- WW installed
- what mods installed
we could certainly tell you a few things that are wrong with your game, or do something else.

Sure!

sims 4 version is: 1.109.207.1020

WW Version: 182 c (the most recent version)

WW is the only mod i have installed right now, i removed all my other mods to ensure that it wasn’t an issue with the mods and WW together.

It was working perfectly fine a couple days ago and then all of a sudden stopped. 

Posted (edited)
Il y a 24 minutes, august666 a dit :

Bien sûr!

La version des Sims 4 est : 1.109.207.1020

Version WW : 182 c (la version la plus récente)

WW est le seul mod que j'ai installé en ce moment, j'ai supprimé tous mes autres mods pour m'assurer qu'il n'y avait pas de problème avec les mods et WW ensemble.

Il fonctionnait parfaitement il y a quelques jours, puis s'est arrêté d'un coup. 

Dernières versions des Sims 4 et principaux mods novembre 2024 :
Sims 4 Latest Versions and Main Mods November 2024:

- Sims 4: 1.110.311.1020
- Wickedwhims: 182c public ou 184.3 patréon = https://aqxaromods.com/the-sims-4/mods-18/11-wickedwhims-v167g-1703-patreon-2022-03-15.html
- Xml injector: 4.1 = https://scumbumbomods.com/#/xml-injector/
- MCC: 2024 6 2 public ou 2024 RC1 patréon
- UI Cheats Extention: 1.44.1
- Andirz BetterPieMenu: 3.2.1
- Lot51 Core:1.26.1
- Tmex ModGuard: 1.5
- Control-PNJ_Sims: 1.2.6
- moxiemason_nomosaic_toddlerupdate_15012017.package - ATTENTION a la date si ce n'est pas celle-ci c'est un fake (virus)
BE CAREFUL of the date if it is not this one it is a fake (virus)

d'autres mods sont aussi à vérifiés les numéros de version en fonction de celle des Sims 4
des mods de Sims sont à surveiller surtout si dans le zip il contiennent des mods et qu'il sont zipper avec Sims 4 Tray Importer,
celui-ci n'inclus pas les scripts des mods, ce qui peut faire planter votre jeu, les versions de mods importées sont à vérifié avant de les intaller.

other mods are also checked for version numbers based on that of Sims 4
Sims mods should be monitored especially if the zip contains mods and they are zipped with Sims 4 Tray Importer,
this does not include the mod scripts, which can cause your game to crash, the imported mod versions must be checked before installing them.

Votre WW étant pour la dernière version des Sims 4, je croit avoir lu qu'il ne fonctionnerais pas avec les anciennes version de S4, je vous ai mis le lien pour récupérer d'ancien WW
Your WW being for the latest version of Sims 4, I think I read that it would not work with old versions of S4, I have provided you with the link to recover old WW

Sur le site officiel il le dit bien que la dernière version fonctionne pas avec les ancienne version des Sims 4 (voir ci-dessous)
On the official website it says so although the latest version does not work with older versions of Sims 4 (see below)

https://wicked.cc/uncategorized/admin/update-wickedwhims-v182a/
1️⃣ First and foremost, WickedWhims is now fully functional but you still need all of the other mods you use to be updated for compatibility with the newest game patch or confirmed as compatible to be able to play.

2️⃣Due to the many changes in the game code, WickedWhims is now only compatible with the 1.110.265 (October 22) game patch. Stay on the previous WickedWhims release if you haven't updated the game.

3️⃣Mods that depend on WickedWhims need to be updated too, especially Nisa's Wicked Perversions, so don't assume these mods will work just because WickedWhims got updated. Sex animations don't require updates to continue working.

Edited by roro9261
Posted
17 minutes ago, roro9261 said:

- Wickedwhims: 182c public ou 184.3 patréon = https://aqxaromods.com/the-sims-4/mods-18/11-wickedwhims-v167g-1703-patreon-2022-03-15.html
- moxiemason_nomosaic_toddlerupdate_15012017.package - ATTENTION a la date si ce n'est pas celle-ci c'est un fake (virus)

d'autres mods sont aussi à vérifiés les numéros de version en fonction de celle des Sims 4
des mods de Sims sont à surveiller surtout si dans le zip il contiennent des mods et qu'il sont zipper avec Sims 4 Tray Importer,
celui-ci n'inclus pas les scripts des mods, ce qui peut faire planter votre jeu, les versions de mods importées sont à vérifié avant de les intaller.

Sims mods should be monitored especially if the zip contains mods and they are zipped with Sims 4 Tray Importer,
this does not include the mod scripts, which can cause your game to crash, the imported mod versions must be checked before installing them.

Votre WW étant pour la dernière version des Sims 4, je croit avoir lu qu'il ne fonctionnerais pas avec les anciennes version de S4, je vous ai mis le lien pour récupérer d'ancien WW
Your WW being for the latest version of Sims 4, I think I read that it would not work with old versions of S4, I have provided you with the link to recover old WW

Sur le site officiel il le dit bien que la dernière version fonctionne pas avec les ancienne version des Sims 4 (voir ci-dessous)
On the official website it says so although the latest version does not work with older versions of Sims 4 (see below)

1️⃣ First and foremost, WickedWhims is now fully functional but you still need all of the other mods you use to be updated for compatibility with the newest game patch or confirmed as compatible to be able to play.

2️⃣Due to the many changes in the game code, WickedWhims is now only compatible with the 1.110.265 (October 22) game patch. Stay on the previous WickedWhims release if you haven't updated the game.

3️⃣Mods that depend on WickedWhims need to be updated too, especially Nisa's Wicked Perversions, so don't assume these mods will work just because WickedWhims got updated. Sex animations don't require updates to continue working.

okay thank you so much, Im going to try fixing this with what you told me. Im not going to use any other mods until i can fix WW and once i do that I’ll update everything else. 

Posted
1 hour ago, roro9261 said:

this all worked thank you so so much! The only issue I’m still running into is I cant open create a sim, it’s only an issue with WW though, ill try to open it and it just gets stuck on the loading page.

Posted (edited)
Il y a 16 heures, august666 a dit :

tout a fonctionné merci beaucoup ! Le seul problème que je rencontre encore est que je n'arrive pas à ouvrir une carte SIM, ce n'est qu'un problème avec WW, je vais essayer de l'ouvrir et elle reste bloquée sur la page de chargement.

Bonjour
Il ce peut que si c'est un sims d'une ancienne sauvegarde, donc les versions des mods comme WW soient inclue dedans.
Essayer de créer un nouveau Sims pour voir si cela s'effectue toujours, mais avant déplacer vos sauvegardes pour avoir rien que votre sims que vous allez créer et sauvegarder puis quitter le jeu en sauvegardant et le relancer et voir si cela arrive toujours
Sinon faut repartir sur une base neuve du jeu et refaire vos sims, je sais c'est ennuyeux mais dès fois nous avons pas le choix.

Je suis sur une configuration de dix maisons dans Willow Creek avec 46 personnes, donc je prends mes précautions en sauvegardant mes sims et mes maisons dans la galerie et ensuite les extraire avec Sims 4 Tray Importer pour faire des fichiers zip afin de les remettre en cas de souci.

Je fais des BD (deux tomes) avec mes familles, donc toutes les précautions sont prises afin de pouvoir les réintroduire sans souci, comme j'ai deux installe des Sims 4 une sur le disque F et une sur D, quand une mise à jour se présente je l'installe sur le disque D mais pas sur F comme cela j'ai toujours mon jeu qui fonctionne sur F, ce qui me permet de voir comment réagi mon jeu avec la mise à jour dans D

Good morning
It can only be if it's a sim from an old save, so the versions of mods like WW are included in it.
Try to create a new Sims to see if this still happens, but before moving your saves to have nothing but your sims that you will create and save then exit the game while saving and restart it and see if this still happens
Otherwise you have to start from a new base of the game and redo your sims, I know it's boring but sometimes we have no choice.

I'm on a ten house setup in Willow Creek with 46 people, so I'm taking precautions by saving my sims and houses to the gallery and then extracting them with Sims 4 Tray Importer to make zip files to put them back in case of worry.

I make comics (two volumes) with my families, so all precautions are taken in order to be able to reintroduce them without problem, as I have two installs of Sims 4, one on disk F and one on D, when an update comes up I install it on disk D but not on F so I still have my game running on F, which allows me to see how my game reacts with the update in D

Edited by roro9261