aas324 Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 the mod has stopped working, the characters in the creation are naked, but nothing more. There is no button called lust in the game itself
ayaka1003 Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 I have the same problem exept it was my first time downloading the mod so I just never exeprienced it. Eveyrthing seems up to date, everything is enabled, but the only thing the game has is nudity when clothing the sims...
PC Naughty Gamer Posted December 2, 2023 Posted December 2, 2023 (edited) MAKE ABSOLUTELY CERTAIN you have Wicked Whims installed AS IT IS HIGHLIGHTED BELOW !! If you don't, IT WILL NOT WORK Also, MAKE SURE you have THE LATEST version Edited December 2, 2023 by PC Naughty Gamer
frobin2000 Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Bonjour, J'ai le même problème, tout fonctionnait bien. Il y a eu une mise à jour de mon jeu aujourd'hui. Je ne sais pas si ça un lien j'ai ce message aussi et je peux également simplement mettre mon sims nus. Si je cliques sur wicked, personne joueurs, à la main, l'action ne se produit pas comme si je n'avais rien sélectionner. Ça peut être pas de lien avec la mise à jour. Le tout fonctionnait très bien depuis longtemps. J'ai même essayé le repartir mon jeu en le désintallant et ensuite téléchargé à nouveau le mod wicked mais rien ne marche. 1
Recommended Posts