High Heels function error / functional error

Greetings to all those who have been blessed with the intention of helping ...

As for me, there is a problem with my shoes and... I have no idea why HH refuses to work when all conditions are okay.

At least I think so.

I restarted the game on the 1.5.97 interface and starting with the shoe the HH doesn't work. Previously, everything was fine and the program was obviously replaced with the new version.

Maybe something small was born - an exploration that I didn’t notice and that’s why the program does nothing but praise itself !?

What you do ... the maximum is that a in case of too much effort  freeze.

All parts of the programs are in the right place and according to the version.

Maybe ... I'm missing a program or add-on I've forgotten?

*** I deleted, turned it off, restarted ... nothing. Are you sure you need something or another version of the program instead of the specified version ?!

553530084_SkyrimSE2021-12-0822-49-24-56.jpg.7fe5640d2fc078e719055c327359e4ac.jpg

---------------

Üdvözlet mindazoknak, akiket megáldottak azzal a szándékkal, hogy segítsenek ...

Ami engem illet, probléma van a cipőmmel és... Fogalmam sincs, hogy a HH miért nem hajlandó dolgozni, ha minden feltétel rendben van.

Legalább is szerintem. 

A játékot újra indítottam a 1.5.97 felületen és kezdésként a cipőhöz a HH nem dolgozik. Korábban minden rendben volt és nyilván cserélve lett az új változathoz a program. 

Lehet, hogy született valami apróság - eltérés, amit nem vettem észre és ezért a program semmit sem csinál azon túl, hogy önmagát dicséri!?

Amit tesz... az maximum annyi, hogy túl sok erőltetésnél kifagy.

A programok minden része a megfelelő helyen van és a változatnak megfelelően.

Talán... hiányzik egy program vagy kiegészítő amiről megfeledkeztem?

***  Töröltem, kikapcsoltam, újra indítottam... semmi. Bizonyára vagy hiányzik valami vagy másik program változat kell a megadott változat szerinti helyett ?!

Edited by kukoricamorzsa
helyesírás javítása