Jump to content

Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -Version Public 0.3.1 - Version Patreon 15 Avril 2024


Recommended Posts

Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -

View File


Bonjour ,

 

Voici la Traduction Française du Mod d'Alchemist

 

Kinky Expansions

 

Comme d'hab , si vous voyez des fautes ou des incohérences , nhésitez pas à me le dire.

 


 

Edited by Angelus75
Maj 0.3.1 et Version Patreon 15 Avril
Link to comment
  • Angelus75 changed the title to Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -Version Public 0.2.2 - Version Patreon
  • Angelus75 changed the title to Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -Version Public 0.2.2 - Version Patreon 2
  • Angelus75 changed the title to Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -Version Public 0.2.3 - Version Patreon 2
  • Angelus75 changed the title to Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -Version Public 0.2.3 - Version Patreon 3
  • Angelus75 changed the title to Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -Version Public 0.2.8 - Version Patreon 3
1 hour ago, Theegyal said:

Bonjour, pour la dernière mise à jour, les traits : normal, pervert...etc et les interactions sont toujours en anglais malgré la traduction ! que faire ? c'est normal ?

 

Salut , quel version as-tu ? Public ou patreon ? et aussi PC ou Mac ?

 

Link to comment
22 minutes ago, Theegyal said:

j'ai un PC  et la version public 

 

Bon , alors les trait Normal et Pervers sont de Skarrd et de son Mod Perverted Expansions Pack pas du mod Kinky Expansion d'Alchemist ^^

 

Trait Kinky Expansion et ses dépendances

 

KinkyA.jpg.383f0a16502d2284eed382f53d108783.jpg

 

Trait Normal et Pervers du Perverted expansions pack

 

SkarrdPE.jpg.f4f2309f1b55a9ddb0d672313f00c462.jpg

 

Et donc , c''est parfaitement traduis pour moi dans mon jeu comme tu peux le voir ci-dessus ^^

 

Bon maintenant , as tu ma traduction du Perverted Expansions Pack Public 1.0.1 ? , si OUI et que ce n'est pas traduis , rajoute un ! en tête du fichier.

 

Link to comment
  • Angelus75 changed the title to Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -Version Public 0.2.8 - Version Patreon 16 Mars 2024
  • 2 weeks later...
  • Angelus75 changed the title to Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -Version Public 0.2.8 - Version Patreon 07 Avril 2024
  • Angelus75 changed the title to Kinky Expansions d'Alchemist - Traduction Française -Version Public 0.3.1 - Version Patreon 15 Avril 2024

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. For more information, see our Privacy Policy & Terms of Use